Related Articles
Onze verschillende service level agreements
We bieden verschillende Service Level Agreements (SLA's) aan, zodat je precies de ondersteuning krijgt die je nodig hebt. Samen met jou leggen we de afspraken vast in een overzichtelijke SLA, waarin duidelijk wordt wat je van onze service mag ...
Managed Back-up SLA: Jouw data altijd veilig en beschikbaar
Bij LinQhost zorgen we voor een managed backup SLA op al je diensten. Dit betekent dat we dagelijks meerdere back-ups maken van je servers, instellingen, data en databases. Dankzij ons backup & recovery-garantieprincipe ben je verzekerd van een ...
Het managed hosting back-up beleid van LinQhost
Bij LinQhost begrijpen we hoe belangrijk het is om altijd een recente back-up van je website of applicatie beschikbaar te hebben. Daarom maken we dagelijks meerdere back-ups van al jouw gegevens. Zo ben je ervan verzekerd dat je altijd kunt ...
Hulp bij de migratie van jouw website naar een nieuwe server
Ja, we helpen je graag met het migreren van je WordPress website naar een nieuwe server. We begrijpen dat elke situatie uniek is, dus we zoeken altijd naar de beste oplossing die past bij jouw specifieke behoeften en wensen. Onze experts begeleiden ...
Tarieven aanvullende service diensten
Als wij serviceaanvragen buiten onze scope van reguliere dienstverlening uitvoeren, dan gelden hiervoor de onderstaande tarieven: Werkzaamheden Uurtarief Afgerekend per Minimum van Tijdens kantooruren € 90 0,5 uur 0,5 uur Buiten kantooruren € 180 1 ...